DEEP!

F, A och jag åkte ner till Malmö för att träffa folk, dricka alk och roa oss. Helt galet bra kväll och helt galet värt att åka! Tusen gånger bättre än att stanna här hemma. Faktum är att Halmstad sakta men säkert tar död på oss, så bostadsletande neråt i landet ska påbörjas inom kort. Malmö är ju fint och här kommer massa pics!

vänta på buss i solsken.

mot malmö.

annika.

malmö.

jag var jättenöjd och jätteglad, åhåå.

satte oss i en park och åt gratisbullar..

.. och drack massa vin såklart!


körde obligatoriska självutlösarbilder nere vid vattnet. fulla hade vi hunnit bli!


det började mörkna.

malmö.


slagsmålsklubben. funkar alltid att dansa till onyktert har vi märkt. nyktert är det värdelöst.




glad annika!

fulla brudar.

hihi fullisar! annika har något mysko i munnen.

blev nekade från kulturbolaget och fyllekäkade som tröst.

röda ögon och posa jättefint såklart.

hej! glad tjej

slank in på deep..


frida och jag.

öl överallt!

SCHPEX!

h och annika spexar


dj's

robert var där + jag + h = dans!

h och frida-puss

vi dansade till 5 på morgonen och vakterna fick köra ut oss för att deep stängde och vi ville dansa vidare. fick vi såklart inte och vi följde aldrig med på efterfesten på andra våningen, men det gjorde absolut ingenting. jag hade det jävligt bra, annat kan jag inte säga. vi ses snart igen malmö och tack för en åh så helbra kväll/natt/morgon!

1 kommentar:

Ak sa...

vill göra om de här tusen gånger till. minst!