HALVA VECKAN HAR GÅTT!


07:00 - jag vaknar med mp3:n i handen. (f snarkade hela natten och jag stod inte ut!)

08:00 - jag sminkar mig och väljer kläder inför fotograferingen.

09:00 - väntar på bussen och röker min morgoncigarett.

10:00 - möter upp dessa två, flemming och ema, på LBS.

vi intar studion. emma ska ta porträttfoton på mig.

11:00 - vi är klara och jag är ganska glad.

vi tar en rökpaus och kramas hejdå.

12:00 - jag är tillbaka i skolan, äter lunch med f och framkallar därefter några bilder.

13:00 - jag sitter vid datorn med fötterna på bordet och en kopp kaffe i handen.

14:00 - lyssnar på mobius band. de är bra och jag har världens längsta rast.

15:00 - klassen äter kladdkaka, dricker mer kaffe och diskuterar tidningen vi ska göra.

17:00 - jag har kommit hem efter en hektisk lektion med utdelade av uppdrag. (jag ska fota lokala band från halmstad och bilder till veg vs kött-debatten.) jag fyller badkaret och badar tills fingrarna blev russinliknande.

18:00 - får samtal som säger att jag ska gå ut på parkeringen. där väntar c och mamma i bilen. vi åker till andra sidan staden och handlar mat.

19:00 - mitt kylskåp fylls på. jag ska leva på sallad, bönor och yoggi i en vecka.

20:00 - får slutligen igång datorn som halvt slutat fungera och nu sitter jag här. om en stund ska jag iväg till en vän och mysa men det orkar jag inte dokumentera. det där var min dag i stora drag. adios mina vänner, och sov gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

åh fint.