HOPPSAN IGEN

Hej hallå. Klockan är 13.00 och jag skulle varit i skolan 08:10. Idag är det dock inte självmant skolk eftersom jag inte vaknade av klockan imorse. Jättedumt. Igår kom jag förresten på en plan som ska hjälpa mitt skolarbete, fast jag är nästan helt övertygad om att den kommer gå åt pipan som alla andra supersmarta, hrm, idéer jag får för mig ibland. Det går ut på att jag skriver upp arbeten jag måste göra under hela veckan. Har jag sedan inte gjort färdigt dessa uppgifter till min utsatta deadline får jag inte dricka en endaste liten droppe alkohol på hela helgen. Och det, det lär ju sätta fart på mig.

... kanske.

1 kommentar:

Anonym sa...

tack! och ja, fan, snart är det vår.. typ. i februari blir jag iallafall 18! haha. men jag är peppad på december trots allt, tror det kan bli en bra månad.

fin idé med pluggandet, haha. frågan är ju bara om man pallar vara så hård mot sig själv när det väl gäller.. själv har jag typ bestämt mig för att hoppa av skiten nu. funkar ju inte hur jag än gör & får ändå bara tusen kilo ångest av att jag inte orkar ta mig dit soo.