TISDAGEN

Vaknade vid 7-tiden, klappade på harry, slängde på mig kläder, kollade mig i spegeln och slängde av mig dem lika fort igen. Därefter somnade jag om och vaknade igen vid 3 på eftermiddagen. Insåg att hela skoldagen bara rusat förbi medan jag låg och mysade bland varma täcken. Bra där. I alla fall så hoppade jag på bussen hemåt och mötte senare upp Annika för att laga kvällsmiddag och plugga. Jag fick en utvärdering om tidningsomslaget gjort och det här är vad vi åt: Klyftpotatis, veg. fileér, stekt halloumi, ägg och avocadohalvor och tångcaviar blandat med gräddfil på toppen. Hallonsaft och fläderthé har vi också fått i oss och nu är åtminstone jag helt galet mätt. Bra kväll.



6 kommentarer:

Ak sa...

En flitig kväll må jag säga, vi kan vi!

Ak sa...

Varför ser klyftpotatisen mycket godare ut på bild än var den faktiskt var? falsk markandsföring..

Åsa sa...

käften, det var sketagod och inte alls torr och tråkigt. hrm.

Anonym sa...

Åh, vad mysigt det ser ut. Jag vill ocksååå.

Njosnavelin sa...

plugg går så himla mycket bättre om man har något gott tilltugg vid sidan av! :)

Åsa sa...

Sonia, var med oss och mysa någon dag. Emma, nej. Det är bara ytterligare ett påhittat hinder för att slippa skriva.. Dumt, men gott!